DataLife Engine > Новини / Суспільство > Українська музика довела, що вона є якісною і комерційно успішною

Українська музика довела, що вона є якісною і комерційно успішною

Українська музика довела, що вона є якісною і комерційно успішною

На третій рік введення квот на пісні української мовою на радіо - таких пісень значно більше, ніж передбачає закон, тому що українська музика виявилася якісною і комерційно успішною.

Про це написала заступник керівника фракції "Народний фронт", голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар на своїй сторінці у Facebook.

"Відсьогодні 35% українських пісень на радіо. Так пише наш закон. Насправді їх більше вже давно. Бо українська музика виявилася талановитою і комерційно успішною. KAZKA, "Без обмежень", Onuka, The Hardkiss, Pianoboy, Христина Соловій та багато інших - ви неймовірні. Творіть і літайте. А ми вас просто любимо. І завжди будемо підтримувати. Бо вами співає душа всього українського народу", - написала народний депутат.

Нагадаємо, що саме фракція "Народний фронт" та Вікторія Сюмар, зокрема, були головними лобістами закону "Про внесення змін до деяких законів України (щодо частки музичних творів державною мовою в програмах телерадіоорганізацій)" №3822-д. У його розробці брала участь група депутатів "Народного фронту" - Вікторія Сюмар, Сергій Висоцький, Олександр Сочка, Дмитро Стеценко, а також Голова Верховної Ради Андрій Парубій.

Проте ухваленню закону №3822-д передував потужний опір проросійських сил та представників "п’ятої колони" як у стінах українського парламенту, так і поза його межами. І лише завдяки консолідованій позиції проукраїнських сил парламенту, передусім фракції "Народний фронт", закон був, зрештою, ухвалений 16 червня 2016 року, а набув чинності 8 листопада того ж року.

Тоді противники закону стверджували, що "ніхто не стане слухати українські пісні, вони не популярні, не вистачить якісного контенту" і тощо. Однак реальний стан речей довів, що більшість радіостанцій почали перевиконувати квоти на українські пісні вже у перший рік набуття чинності закону. Більше того, норми закону створили підвищений попит на українську музику, тому протягом останніх трьох років з’явилася велика кількість нових якісних пісень українською мовою.

В цілому закон передбачає, що радіостанції повинні забезпечувати:

- частку пісень державною мовою не менше 35% від загального обсягу пісень, поширених протягом доби, зокрема не менше 35% від загального обсягу пісень, поширених у кожному проміжку часу з 7:00 до 14:00 та з 15:00 до 22:00;

- не менше 60% добового обсягу ведення передач, в тому числі новино-аналітичних блоків, розважальних передач дикторами, ведучими радіопередач державною мовою.

Норми закону вводилися поступово. Так, протягом першого року з моменту набуття чинності цим законом частка пісень державною мовою становила 25%, починаючи з другого року - 30%, з третього року — 35%. Відповідно мінімальна частка ведення передач державною мовою: 50, 55 і 60% поступово протягом трьох років.




Народний фронтскачать dle 10.6фильмы бесплатно



Вернуться назад